czwartek, 26 lutego 2015

A&E

Dzień Córki.
Inne sesje z cyklu tutaj.

Przy okazji sesji tematycznej, o której więcej tutaj, miałam przyjemność zrobienia kilku zdjęć Edycie i jej córeczce Amelce.

Uwielbiam sesje z córkami - widzę wtedy moje Przyjaciółki w zupełnie innym świetle. I nie chodzi tylko o światła profesjonalnych lamp w studio :-) Oto stają przede mną te, które znam z dorosłych relacji i gdy odsłaniają swoje zatroskane i dumne twarze Matek, Opiekunek - są piękne w swojej miłości i oddaniu tak zupełnym, że trudno uwierzyć. Gdy mam więcej szczęścia, udaje mi się oddać tę wyjątkową relację, gesty, spojrzenia…

Edyta i Amelka, to zgrany duet. Dziewczyny są jak kwiaty, które pod wpływem światła, ciepła i pozytywnej energii rozkwitają! Podobne do siebie w subtelności gestu, temperamencie, skromności.
Dziękuję Wam za możliwość bycia obserwatorem Waszego RAZEM. To była przyjemność móc na Was patrzeć przez moje szkło obiektywu :-)








1 komentarz: