wtorek, 13 maja 2014

RUSTYKALNE akcenty wiejskiego podwórka

Drewno ma moc i piękno, które zachwyca.

Miałam przyjemność podziwiać stare deski, które kiedyś rzeźbiła natura, a dziś pięknie starzeją się na wrotach stodoły, na ścianach budynków gospodarczych.
 Dziękuję w tym miejscu Mojej Przyjaciółce, która zaprosiła mnie do tego niezwykłego świata, który stara się ocalić od zapomnienia.

Drewno, to bardzo szlachetny materiał - z duszą, wyrazistym pięknem i niezwykłą magią wyrazu. Piękna deska jest jak obraz, osobliwe dzieło sztuki.

Trafiłam ostatnio na stronę, gdzie autorka pokazuje swoje niezwykłe lampy wykonane z użyciem drewna.
Co można zrobić z takim skarbem, jak pięknie postarzona deska...?
Wyobraźnia pracuje :-)










4 komentarze:

  1. w 100 % zgadzam się z tą opinią.
    W drewnie jest coś fantastycznego co wielu z nas urzeka.
    Zdjęcia fantastyczne podobnie jak fotografowany obiekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) A obiekt fotografowany naprawdę piękny. Od właścicielki usłyszałam, że przechodząc obok drzwi, czy stodoły, nie do końca zauważała ich urok. Tak jest chyba w życiu - WIDZIMY coś tysiąc razy,a dopiero za tym tysiąc-pierwszym ZOBACZYMY. Dlatego fotografia jest taka cudowna - zatrzymuje chwilę, wyjaskrawia szczegóły i stawia je na pierwszym planie. I za to można kochać fotografię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, często mijamy piękno...
    dopiero widziane okiem obiektywu wyzwala moc...
    to piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, piękne. Cieszę się, że się podoba ;-) Ostatnio zwracam uwagę na drewniane cuda natury.

    OdpowiedzUsuń