poniedziałek, 3 czerwca 2013

MALINA i Rodzina

Malinkę poznałam, znaim się urodziła :-) Później miałam okazje patrzeć jak wspaniale się rozwija i wyrasta na niezwykłą, mądrą i uroczą dziewczynkę :-) W dniu Rocznicy Pierwszej Komuni Świętej zostałam zaproszona, aby upamiętnić ten dzień.
 
Malina swoją codzienność dzieli ze wspaniałymi Rodzicami, ukochanym Braciszkiem i od niedawna z Prababcią :-) Jest jeszcze kot! Wielopokoleniowa rodzina, miłość, harmonia, szacunek i ... dużo, dużo radości!
 
Kochani, to była wielka przyjemność spędzić z Wami czas. Czuję się wyróżniona, że mogłam być świadkiem Waszej niecodziennej codzienności :-)








8 komentarzy:

  1. Cud Miód Malina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe ujęcia. śliczna dziewczynka.
    Rozanka2002

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za uznanie :-)
    Malinka, to Cud Miód obiekt do fotografowania :-) Ani słowa narzekania, cierpliwość, naturalne pozy - właściwie nic nie musiałam "wymyślać" - sama chętnie odwracała się w stronę aparatu :-) A że urody przecudnej? Rzeczywiście, śliczna dziewczynka :-) Ma to po Rodzicach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrą atmosferę mają te zdjęcia. Chociaż pozowane, czuć w nich swobodę i niewymuszenie.
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!
    Często wyczekuję momentu, gdy "model" się rozproszy i jak w przypadku Malinki, odwróci by pogłaskać kota :-) Malina nie wiedziała, że robię zdjęcie :-) Lub to z PraBabcią w tle - obie siedziały przy stole, Malina już zmęczona, wyczekiwała na tort, spojrzała w obiektyw i pstryk! Bez pozowania, ustawiania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, przepiękne, zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że wszystkie te zachwyty przeczyta Malinka - to jej zasługa, że tak pięknie się prezentuje :-) A przede wszystkim, że będzie równie chętnie pozowała w plenerze :-)
    Dziękuję za dobre słowo :-)

    OdpowiedzUsuń